prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont (pełna księgowość),
rozliczanie projektów unijnych,
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego,
prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,
prowadzenie ewidencji środków trwałych,
sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych oraz podatku od towarów i usług,
sporządzanie bilansu rocznego, w tym: bilans wraz z załącznikami, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa,
prowadzenie spraw kadrowo – płacowych /umowy o pracę, umowy zlecenia i o dzieło/Kompleksową obsługę zatrudnienia zgodnie z wymogami prawa pracy oraz aktualnymi przepisami,
naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy,
rozliczanie składek z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
sporządzanie deklaracji podatkowych dla Urzędów Skarbowych i podatników,
sporządzanie rozliczeń podatkowych,
sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych i statystycznych do właściwych urzędów,